Hangover

Sen jag vaknade "imorse" har jag känt mig helt bakis :( Antar att jag kanske sovit för mkt helt plötsligt...
Kvällen igår gick ganska smärtfritt ändå, men jag var TRÖTT när jag kom hem! Helgalet trött....

Hade tänkt träna i förmiddags vid elva, men när min klocka ringde halv tio så var det "såfan heller"....stängde av den å kröp in under täcket jämte.
Gick inte upp förrän tjugo i tolv (det ÄR nåt konstigt med det klockslaget alltså). Drack lite kaffe å tog det piano, sen ringer liza min räddare å lassar i mig i Bettan å vi drar en sväng till Väla. Fick med mig fyra pocket, en kjol å en skjorta/tunika hem :) NÖJD! Fick använda mitt presentkort från mamma, tackar! <3

Fan... det är så kallt här nu när det blåser. Jag säger bara en sak...kallras!!!

Mange är å jobbar å jag ska snart trotsa vädret å kila in hos grannen å köpa lite käk till kvällen. Tacopaj å go sallad står på menyn....megamyser med MASSA doftljus i hela lyan just nu.... mina lotuslyktor är SÅ fina!

Imorrn fyller brother år....21 barre....shiet....

Gissa vem som gör mig sällskap...? Huvudvärken igen... :( Spyr på´t.... ska väl sätta mig å läsa lite oxå, missar mkt i skolan nu i veckan ju :(
Men katsching! Det rullar in dollars....

Tjoflöjt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback