Hilfe?!?

Men shit...jag känner att jag kommer bli idiotförklarad på banken. Jag har ju verkligen NOLL KOLL på mina pengar, å framförallt noll koll eller intresse heller för den delen då det gäller pensionspengar.
De kan ju bara glömma att jag ska börja pensionsspara....hur fan ska det gå till liksom? Går ju inte ens runt en månad så några pengar å lägga på hög finns där INTE.

Det ringde här i förmiddags.... från nån skola i MunkaLjungby....undrade om jag var intresserad av en veckas vik. Pjo, det är jag ju...men shit va rädd jag blev sen! Hur fan ska detta gå?
Börjar redan på fredag....får mer info av läraren såsmåningom. Men det ska nog bli skräckblandat nöje!

Tränat ett lunchspin....var jobbigt, jag känner att kroppen inte riktigt är hundra. Mitt hjärta pumpade på rejält...men skönt var det.

Strax ska jag hoppa på 8an ner till söder igen....bankmöte som sagt....hilfe.... får väl ha med mig nåt papper eller två kanske, om inte annat får hon ju undervisa mig lite så jag fattar det som står i papperna å inte tänker som nu "vad är detta? vad vill dom? jaja...får ta tag i det där en annan dag"

Packa upp väska å börja tänka på refrängen....

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback