Inte nån fantasi till nån jävla rubrik-jävel

Åhh, jag känner att detta är det sista jag behöver... ibland riktigt hatar jag allt som har med mitt jobb å göra.
Idag har jag bara ont i magen, noll matlust å ingen lust alls till något.
Varför ska det bli sådär??? Jävla tjej-fasoner...grow up! Visst, jag skulle kanske yttrat nåt liiite tidigare...men vafan?! Jag kan inget om hur det där funkar, så jag vill inte ge mig in i en diskussion förrän jag vet vad det handlar om.

Egentligen så skulle jag kunna rycka på axlarna å bara so what? Men jag är inte en sån människa.... jag tar för hårt på allt. Verkligheten x 4

Alla är såå glada när det är helg, för mig är helg oftast bara kopplat till ångest...ångest ångest ångest...
Och idag har den nått sin kulmen...

Trött....bara trött...



image408

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback