Inte så illa...

...ändå på jobbet. Åkte dit lite tidigare för jag var ensam å hade tråkigt här hemma. MEN, åkte på å jobba istället för å prata skit. Hade visst en timme där som CB hade tillgodo sen nyår...jäjä.... men nu är vi kvitt?! hehe
Har gått bra å jobba, har varit lättsamt. Sååååå sjuuuukt ont i huvudet bara, vart lite mkt hjärnaktivitet nårra timmar där kanske? å lite mkt i huvvet inför morrondan.
Tåg vid 8 imorrn... hoppas kunna åka tillbaka så jag är i Hbg till lunchpasset, men det är nog mest önsketänkande tror jag. Schemalagt 9-12, men upprop å skit ska väl inte ta så lång tid? Å inte har de väl föreläsning med en gång sådär...aldrig varit med om förr iaf.

Ska väl strax gå å lägga mig, packar träningsväskan å tar med OM jag skulle hinna....

Måndag here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback