Korsfäst mig...please

Idag kom jag bara inte upp ur sängen...när klockan ringde så bara suckade jag å stängde av. Det GICK bara inte... Antar att jag behövde sova för jag låg som i koma fram till tio sen. Sicka är inte sig lik riktigt... :(
Har iaf kommit igång å plugga nu, känns ok...
Posten kom precis, två stora tjocka kuvert både till mig å mange från csn....jiiiippi, kan ju bara betyda en sak. Payback time... fuck.... vågade först inte ens öppna mitt kuvert. Tog dock mod till mig....
3084 kr á 4 ggr, varav första inbetalning sista februari....
Hur FAN ska det gå till? Ont i magen bara jag tänker på det....

Har lagt upp en plan för att få ihop pe
ngar:
1. Sälj onödiga kläder
2. Slava i den orangea skjortan (men då tar säkert studierna stryk å jag blir aldrig klar)
3. Sälj onödiga möbler (som vaddå? allt utom säng å soffa?)
4. Sälj Stella (buhuuuuu)
5. Sälj Svensson till medicinska experiment (labbråtta är säkert underskattat å vara?)
6. Sälja sina tjänster på telefon, a k a phonesex....
7. Langa knark, eller sälja sprit till fjortisar skitdyrt
8. Om allt annat skiter sig å jag ändå står där utblottad.....korsfäst mig... kanske underskattat det oxå? Tänk bara på Jesus, hur jävla kändis är inte han då? Fan större än Paris Hilton+Britney+Bush+Svensson ihop, tänk va han hade tjänat kosing idag???
Dö å sen återuppstå liksom, vilka är oddsen att han har får konkurrens?



image413

Hälsosammare tips på hur man får kosing snabbt emottages gärna....

(kryper under min sten å gömmer mig)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jessica!! Du har en rik sambo... ta hjälp av honom vare sej du/han vill d eller ej!!

2008-01-24 @ 12:47:12
Postat av: Fia

Tack så mycket! :)
Usch, det dä rmed csn hade jag ju nästan förträngt. Kanske ska ge upp hoppet att de bara glömt mig. Det är ju liksom dags nu. De kanske är så snälla(?) att de i alla fall väntar tills imorgon och låter min födelsedag vara fridfull.
Kram på dig!

2008-01-24 @ 13:33:42
URL: http://fianactually.blogg.se
Postat av: Anna

Cheezez vad mycket csn vill ha! Kan dom inte dela upp det...så jag gör jag...betalar typ 65o i månaden...fast då får jag väl iofs hålla på o betala tills jag dör..men, men...får väl betala mer sen när jag blir rik o berömd...hmm...=)

2008-01-24 @ 21:16:57
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback