Orolig över intelligensen....

Försvinner det hjärnceller när man nyser? Då borde min IQ vara nere på minus....

Ska strax äta lite... pasta med pesto, kycklingfilé, grönsaker (läs morot, för det är det enda huset bjuder) och parmesan.
Har rensat i kyl, frys å skafferi....alla 2007:or var ju lätt å rensa ut nu :)

Det kliar i tänderna så jag blir tokig.... kommer gå upp 10 kilo om jag måste småknapra på saker hela tiden. Eller bli tokgul för jag bara knaprar morot eller knäcke....

Nu borde filén va klar i ugnen.... det var en halv jävla kyckling...så jag får nog lunch till imorrn oxå.

Vill va pigg....skit oxå!

(Vicken tur man har att Våra bästa år finns.... somna i soffan till det är lovely! haha....för hur många månader ska det gå innan man kan hitta mördaren i Salem?!?!?! inte undra på att serien hållit på i över 30 år?)

over and out....

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja Våra bästa år e en riktig klassiker! Räcker ju att man ser ett avsnitt om året så hänger man ju med i handligen...=) Hoppas du kryar på dej så du kan spralla på friskis!!!

2008-01-03 @ 16:52:25
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback