Packa ur, packa i...

Dags å packa ur jobbarväskan å fylla den med träningskläder istället för diverse plastmappar å böcker av alla de slag.
Riktigt TRÖTT idag.... blev inte som väntat idag, skulle haft en lite sen minnesdag över förintelsen idag på skolan. (den var ju i söndags egentligen) men de filmer som skulle visas hade inte dykt upp så där stod man med en hel förmiddag oplanerad med varierade klasser...jaiks....löste sig dock bra.
Sen har jag haft 6orna en massa idag för första gången....jösses....
Jag börjar (tyvärr) redan bli trött på svettlukt, pormaskiga plyten å ipods å mobiler som spyr ut dålig gangsta-shit. Har jag valt fel åldersspår trots allt?? En sån sak som svettlukt å pormaskar kommer jag nog dessvärre inte kunna vänja mig vid....
Slutade vid 15 efter att ha haft två mastodontpass med sexorna....de tar på krafterna! Helst av allt skulle jag vilja kollapsa i soffan, men INTE IDAG INTE. Får va slut med mina små "powernaps", de slutar bara med att jag sitter här helt groggy!
Dricker hallonsmoothie å äter knäckebröd.....
Om en kvart nånting kommer lizan med bettan.... träning idag, men inte mitt favvopass direkt...massa jävla dans å stegkombinationer. Känner att jag INTE är riktigt på humör för å tänka, ett spinnpass idag hade suttit bättre egentligen.

Näe, väskan var det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback