Sevensleeper

Swenglish my friends, Swenglish....

Jobbhelgen är över, thank God... min kropp tyckte att den behövde sova länge idag, tio i tolv kollar jag på klockan. Hoppla! Halva dagen har gått förbi en....men nu känner jag mig utsövd och "pigg"....Så "pigg" man kan känna sig med lite halvfebriga ögon, nysig och oförskämt snorig näsa, mensvärk och skolångest.

Lillchiefen gav mig en riktig jävla bomb igår, pressad apelsin+vatten+nästan ett helt rör c-vitaminbrus. Det var tamejfan bland det äckligaste jag druckit. Tog typ 7 timmar å få i sig....haha...Inte fan kände jag mig bättre, snarare lite små-illamående.

Sovit ganska dåligt inatt, vaknade å fick springa å hämta mer snorpapper... SÅÅÅ trött på detta nu!

Fått levnadtecken ifrån My :) Saknat den lilla skruttan! Hon är tydligen i samma skick som jag, så vi får se till å ynka ihop oss i veckan.

Idag har jag ingen som helst aptit...har druckit två koppar kaffe, men känner INGEN hunger! Detta skall tas ganska allvarligt, då fröken Svensson är en sån som glupskt kan sätta i sig både två å tre portioner mat om det bara ges tillfälle (och om hon får göra det lite i smyg...annars skäms hon jue)
Bakar iaf matbullar, sånna dära trekornsbröd som man bara lattjar ihop med lite vatten. Helt i min smak, lätt å göra å smakar ljuvligt gott faktiskt :) Det stod att det skulle bli 20 småbullar eller stora bröd....hmpfh...my ass, det blev tio bullar i Sicka-format ;)

image387


Näe, dags å hutta igång ugnen så den är med på noterna nu när bullarna snart jäst färdigt....
Vad ska jag göra mer idag? Få ordning på livet tack...
Städa ut de få julsaker som fortfarande är uppe här, julen är över tack å adjö!
Fattiglapp som man är så har jag rensat ut massa kläder som ska ut till försäljning, det finns ingen som helst anledning att spara jeans i tre outnyttjade år till bara för att man hoppas komma i dom "en vacker dag". Skulle jag bli så "smal" en dag framöver får jag fanimej köpa mig nya dyra jeans.
Sugen på sköna jeans i stl.29? hojta...hehe

Ugnen var det ju....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback