Sexy lady

Gomorron.... sovit som en gnu här i stort sett hela eftermiddan. Trött efter alldeles för lite sömn hela helgen....men man ska inte sova igen tiden, jag vet...men jag slockna verkligen.
Vaknar skithungrig, Mange är på jobbet å kommer väl hem snart hoppas jag. Jag ORKAR verkligen inte laga till nåt, men jag tycker det vore gott med spagge å köttfärssås. Sååå sugen på go köttfärssås a la Mange. Om jag fjäskar å säger så kan han väl inte neka mig eller?? ;)

Det har gått bra å jobba, inte kommit i säng som jag velat bara. Har inte varit alltför hektiskt, stundvis rent av långtråkigt som det bara kan vara på jobb numera. Fått nya jobbskor som jag försöker gå in ordentligt, så jag har nästan ondare i dessa skorna än mina andra...men jag hoppas å tror att de kräver att man går in dom ordentligt.


Igårkväll hade Mange å Patrick en överraskning för oss girls :) Men min karl är urusel på att hålla hemlisar hemliga så han sa vad vi skulle göra (kanske för att jag var bushungrig å ville äta nåt?).
Innan dess så köpte vi faktiskt nya blommor till vardagsrummet....sådeså....
Jo, de hade iaf bokat bord på Oasen här i stan. Fondue-afton med andra ord....å jävlarihavet vad gott det var!!! Dit får vi gå å äta Jenny :) Det var betydligt goare än på Stäket i Lund, sorry men sant.
Chokladfondue till efterätt :P Den skulle dock smaka Toblerone sas det, vilket jag inte kände alls....
Skittrevligt å umgås med My å Patte igen, men nu när hon äntligen är hemma i Sverige igen så ska hon snart åka iväg i två månader till.... grrr....skrutta! Så vi ska ta en kvalle-helg tillsammans innan hon drar till Thailand :) Hoppas verkligen att det blir av, vi pratade om att ta in på hotell en natt eller två å bara ha det gott.

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuungrig....kom hem nu...

Imorrn är det måndag å helgen har flugit ifrån en känns det som. ÄNTLIGEN ska jag ta tag i träningen igen, är inte helt fri från förkylningen men jag tänker inte vänta ut den längre.
Blir ett lunchpass, jag å Liza....som det ska vara!  Du å jaaaaaaaaag Liza....haha.... det är jag som är Emil....å du Alfred.

Sen ska jag ta tag i uppsatsen....bättre sent än aldrig :( En vecka kvar tills skolan drar igång....

Jo, jag sitter å kollar på Miami Ink....tycker Kat är het.... diggar hennes tatueringar i tinningen... Hola guapa!
Tänkte lägga in en bild här, men programmet fuckar....nån som är förvånad? jävla skitblogg...tired på the shit.

Piiiiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback