Sista dagen...

...med de sneda glasögonen! :)
De hade ringt igår när jag tränade....mina nya glys är klara....(att de sen inte pratade in å sa att de var gratis var ju lite av en besvikelse....haha)
Tränade ett spinnpass igår oxå, med Malin...som bytt ut sin musik till betydligt bättre! Svettigt å skönt var det iaf.
Käkade thaimat sen....låg å mös i soffan.

Rensade ut halva min garderob igår....kläder skänkes alltså till höger å vänster framöver!?

Ska ner på stan snart....tänkte ramla inom biblioteket oxå å låna böcker till både uppsats å historian. Turligt nog bara tre böcker till första delkursen! Varav två finns å låna på bibblan....

Less på vädret, nu vill jag ha en dag med BARA solsken! Ska det vara så förbannat svårt?

Jag hoppas verkligen INTE att Britney är på tjucken igen?? "Hey, nu blev jag av med två ungar...let´s do another one då då...." Lås in henne....hon å Tito....haha....

Stieg Larssons "änka" är med på Efter Tio.... de pratar om det här med att inte vara gifta å inte få ta del av något arv alls.... Såååå mkt pengar som varken han eller hon fått ta del av nu....men som hon sa :"Jag har levt med Stieg i 32 år, vem har fått göra det?" Det är hennes gåva liksom.... säkert många som skulle varit surt bittra i hennes läge.

Snart läst ut min bok...så jag måste skaffa ny.... tips?

Näe, hälla upp sista slurken kaffe å byta paltor....(btw, jag fullkomligt ÄLSKAR de trosor jag köpte i måndags (?) sååå klockrena, å såååå röda som de ska va i mina ögon..jag älskar rött!) Det är bra att Lajzan vallar mig ibland....
Göra sig i ordning så man kommer hem i lagom tid idag.... tänkte att jag ska gå ner, men jag har inte tittat ut ännu å inte sett huruvida det regnar eller inte?

Ciao Bellas

/hon som snart kommer hem med sina fina glys ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är nyfiken på dina nya glasisar! :)
Fika snart? Kram!

2008-01-17 @ 11:07:06
URL: http://fianactually.blogg.se
Postat av: Jessi

Varför inte sälja dina paltor på tradera? Kan du tjäna en kosing åsså ju ;-)

2008-01-18 @ 06:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback