Skit

Satt å skrev JÄTTELÅNGT inlägg sent igårkväll... men gick det att publicera? Nope...såklart inte....man loggades ur när man försökte. Av erfarenhet vet jag att inlägget sparas i utkast så jag tänkte jag kunde publicera det nu idag, men nope.... där var bara 1/3 av det jag skrivit så jag ger fullständigt FAEN i det.
Vill bara påtala att jag var sååå nöjd med inlägget :(

Iaf....något jag skrev å som jag inte tänker släppa är att min statistik har skjutit i höjden. Vilka i helvete är ni som läser??? Jag vet kanske en handfull känns det som...
Måste vara en jävla massa hemliga Arnes...

Idag är det fredag....jag har diskat, gått till Ica å köpt mjölk....druckit/dricker kaffe.... Har rånat Barbapapa på några guldtior (säg för faen inget till Mange) så jag kan gå å få lite värme.

Eventuellt blir det en liten sväng till Lödde idag, har inte riktigt råd å tanka bilen men wtf.... man får väl offra sig. Mitt nyårslöfte är ju trots allt att vårda mina vännerrelationer betydligt bättre än jag gjort.

Den självklara fredagsstädningen får nog oxå ske....

Igår köpte jag ett pengaträd, min farmor å farfar hade jättestora sådana i deras tredje rum/kontor å farmor sa alltid att ju större de blev desto rikare skulle man bli... så nu jävlar ska jag odla fram lite gröna fingrar!
 

image396

Trevlig helg kära vänner (om jag inte får bloggabstinens å uppdaterar igen....)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja hoppas att du vet att JAG i alla fall läser din blogg :P

2008-01-11 @ 11:58:49
URL: http://nenniegirly.blogg.se
Postat av: Jessi

Ja... och jag läser... :-)

2008-01-11 @ 14:04:55
Postat av: Sicka

Men Jessi! :) När ska du börja blogga då?

2008-01-11 @ 14:12:24
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback