Snörvel snörvel...

Såg ju inte tatueringarna på förra bilden....

Jag är inte mkt för tatueringar själv (har inga ju) men jag tycker det är grymt läckert på (vissa) andra. Jag är mer för piercings isåfall... Är lite inne på att göra en till....men känner mig lite för gammal....hoho...där sa jag det själv så då slipper ni småglin som läser påpeka det!
Men vart ska jag göra den liksom?? Jag vill INTE ha i tunga, näsa, boobs eller "down there"...
Tips?

image398

Lite menthol i snoken så är man nog fit for fight igen.
Har jag jobbat hela helgen så ska väl ett pass vara en lätt pärs? Får ju känna efter å ta det i min takt...eller ta det piano som jag också brukar säga. Nån som vet vart det kommer ifrån? varför just piano liksom?



Kommentarer
Postat av: Icka

Haha! Oskar är faktiskt nr 1 på vår lista. Eftersom Andreas mormors far hette det så skulle det passa bra. Tyvärr så heter Andreas bästa kompis Oskar. Därför känns det inte som om vi kan ta det namnet. Jobbigt läge liksom!

2008-01-14 @ 11:25:51
Postat av: Jenny

Hm... kan du tänka dej en piercing på ovanläppen, lite på sidan typ?!

2008-01-14 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback