Sol :)

Tro det eller ej, men solen skiner ute! Inte sett sol på år och dag känns det som. Igår var det ju busväder och innan dess har varenda dag varit den andra lik. (bortsett från lördag då det regnade spik)
Jag ska ta ett djupt andetag å gå ut en stund sen faktiskt, slänga lite återvinning å när jag ändå är så duktig så ska jag kila förbi solariet. Jag är BLEK!!! Inte solat nåt sen innan jul....
(20 sekunder såga man solen....bör tilläggas...grått, grått, grått....)

Liza kom förbi här igår, fikade lite, pratade lite skit, körde ner på stan å hämtade hem kinakäk. Gutt med sällskap :) Å tack för de fina blommorna, det hade du verkligen inte behövt köpa....

Jag måste vända tillbaka dygnet lite, sömnen funkar horribelt dåligt. Gick å la mig ganska tidigt igår men kunde inte somna. Hade tänkt att jag skulle gå upp när Mankan gick, men jag var zombie-trött så jag var bara tvungen att ligga kvar. Hilfe!

Har iaf ringt ett samtal för att försöka få ordning på tillvaron, men givetvis är "anknytningsnumret du söker är ute för tillfället, återkommer 12.30" å man kan ju ge sig faen på att när man ringer 12.35 är anknytningsnumret inte där mer idag. Vi får se vad som händer under dagen....

Ska väl börja se mig om efter nåt att äta, BÖR äta....



Tack Liza :)

Kommentarer
Postat av: Lajza

mm håller med,, alltid trevligt med lite sällskap,, och tragget tar ju aldrig slut liksom :) haha goa bullar fick man ju också ;) Tack för maten :) så fina dom blev där :) nu ska liza ge sig på en liten soppa,, haha! Ses och hörs tösabit,,

2008-01-08 @ 15:42:39
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback