Status

En statusuppdatering kanske....?

Ingen större förändring....

Sådärja....


Jag är lite halvdålig på att skriva vad jag gör, för jag GÖR faktiskt liiiite saker då å då ;)

I fredags åt vi go middag här hemma å kikade på film. Återigen ger vi DaVincikoden en chans, somnade ju sist. Men nu såg vi bara halva, så en vacker dag ska vi se del två.
Gårdagen....klockan seeegade iväg. Man tar ju inte direkt sig för å gör nåt innan man jobbar. Å jag kände att jag bara skulle slappa innan, man vet aldrig hur kvällen artar sig.
Strax innan jag skulle åka började det regna här i stan...så det var isgata å isbil på väg till jobb.
Regnet blev spik, spiken blev snö....
Lugnt på jobbet, men alltid blir sista timmen stressig av nån jävla anledning. Folk verkade ha vett å stanna hemma....
Hem å i säng.... sovit skitkasst inatt. Vaknat med jämna mellanrum å inte kunnat andas/torrare mun än Sahara. Så idag tog jag mig en låååång morron i bingen.

Dricker kaffe...lyssnar på låten som gör mig SÅÅÅ glad just nu. Jag totally älskar den.....
Yves Larock - Rise Up

Snart lite käk i magen å göra sig i ordning...jobbar ikväll, börjar halv fyra.... sen är jag ledig fram till nästa helg. Hoppas och tror jag... skulle behöva ta tag i mitt liv.

Passar på att hälsa Christoffer välkommen till bloggen ;) haha....

Nu när både arbetskollegor och mamsan läser bloggen (som dessutom hojtade ut adressen till fan å hans mostrar på julafton, så fan vet vilka ni är som läser???) ska fröken Svensson behöva tänka på vad hon skriver.... äh.... jag är ganska rumsren ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback