Trött

Dagen har gått bra, tre lektioner bara så det har varit ganska lugnt. Sen hade jag ju lite sovmorron oxå, började inte första lektionen förrän 9.35 men var där strax innan nio.
Trevlig skola, har lärt mig liiiite hur där ser ut iaf.
Hem, äta lite mellanmål å sen klä om igen :( Ska väl lägga mig i soffan å vila en halvtimme nu tänkte jag.
Sen ska orangea skjortan på å sen åka å jobba hela kvällen....FAN....rent ut sagt....
Så nu är det ju inte mkt lönt å åka hem till Småland :( Inte så kul å åka själv heller...mange måste jobba hela helgen så det blir en PISSHELG rakt av.
Får väl sitta å plugga ögonen ur mig....

Kika lite på insidan av ögonlocken.... skönt å va inne nu när det blåser iaf, var otäckt å köra på motorvägen i blåsten hem :(

Så, trevlig fredagkväll alla.... å våga inte yppa ett ord om god mysmat, rövin, glass å På Spåret för då börjar jag grina...garanterat :(

Ciao....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja ska inte säga NÅGOT!!!! Tyst som en mus ;)

2008-01-25 @ 17:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback