Ännu lite mer shopping

Idag har jag återigen varit en sväng på stan med Lizan. Var tänkt att jag skulle handla bäddset från Hemtex, men jag hittade inte matchande set dessvärre. BAD med tanke på att det var 70% på våra favorit-set....det fanns igår men pucko Sicka ville höra med Mange först...
Liza köpte likadan skjorta som jag gjorde igår, men vi beslutade att vi skulle bytas vid för hon gillar min blåa bättre än sin grå. Där köpte jag även två nya jobb-linnen att ha under skjortan. Måste ha nåt man kan dra ner liten bit över magen, för det har en tendens av att krypa upp :( Å man får ju inte ha vilken färg som helst...så orange it is! buärk
Hittade en väska på rean oxå... min skitväska i grönt har ju lossnat i ena remmen....me no like! Å jag kan inte alltid hafsa runt med mina tygväskor ;) Så nu hitta jag en svart klassisk med ytterst ytterst lite blingfaktor.
Melinda fyller tio idag :) Å på söndag är jag ju faktiskt "HEMMA" å kan gå på hennes kalas så jag har köpte en tunika/klänning till henne. Hoppas hon blir glad! Jag gillade den iaf...
(å så grattis till lillsis som har namnsdag oxå)

Sitter nu å dövar hungern med mina kära nötter från Tasty House...."maken" är på väg hem å ska hämta upp mig så vi äntligen kan köpa hem lite ätbart. Jag ljuger inte om jag säger att jag inte besökt Maxi på typ två månader :(
Öppningsvecka nästa vecka så det vore gott å göra lite matlådor nu innan helgen å frysa in.

Underbart väder idag! Nästan så man skäms över å va inne, men jag orkar inte riktigt med värmen känner jag just nu... men ändå längtar jag iväg till typ Mallis?!?! Hoppas få lite kort billig semester när Mange får sin andra semester i sep/okt.

Näe, jag får väl se över gömmorna å se vad som mer fattas... ska dock inte storhandla....SKA INTE.... men så brukar jag ju säga :s

Ciiiiiiiiiiaaaaaaaaaaooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback