Det sägs...

* att det är högsommarvärme ute igen? (jotack, jag svettades bort då jag vart tvungen å ta mig till apoteket å biblioteket)
* att om man ska resa iväg nånstans ett par dagar så bör man planera å kanske framförallt packa ner lite viktiga saker såsom bland annat BH, tandtråd å nagelsax?
* att det är tråkigt att vara sjuk? absolut ingen underdrift

Knappt varit utomhus sen i söndags... horribelt!
Tvättade igår å det tog tamefan hela jäkla dagen :( Hopplöst dåligt torkrum där man nästintill slår ihjäl sig för det blir sån kondens på golvet... Men nu har vi iaf kläder....å det lär behövas! Heeeey, sommaren är här så vi tar flyget å åker till regnet igen?!!? Ska iaf bli roligt å komma iväg, regn eller no regn...
Planet går imorrn efter 13, från Säve (?) så vi måste bege oss nån timme norrut.
Den lilla fisen från Jkpg är tiptop igen så då är vi oxå fit for fight å ser fram emot vår resa :)

Stackars sambon har fått otäcka förkylningsblåsor...i och runt näsan! :( Ser ut som han åkt på pesten eller nåt...å så gör dom ont....usch! Själv börjar jag bli rätt mkt piggare, fortfarande täppt å har börjat få hosta....
Dock är jag försiktig med nässprayen! Ska inte fastna i det där igen...haha....me and my nässpray-abuse i våras ligger färskt i minnet. Så jag får bara ta spray när jag ska sova för natten.

Det enda positiva med å vara sjuka båda är att det blir mkt mys i soffan framför Vänner-maraton eller Hells Kitchen eller Top Chef.....idag kör vi Vad blir det för mat? haha.... mkt käk....


Näe, nu ska jag slänga ut karln....han ska ner i källaren å hämta upp resväskan bannemig...

(Det börjar Emil i Lönneberga nu....så packningen får vänta ett tag....)





Bye Bye Suecia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback