Drömtydning

Nattens dröm:

Jag å mamma sitter i en bil å ska precis parkera på gårdsplanen hemma hos mormor å morfar då jag märker att jag tappar min vänstra framtand å känner med tungan att en 3-4 tänder till jämte på vänstersidan är jättelösa och håller på å trilla... Jag får panik å säger åt mamma att köra pronto till stan å till nån käk-kirurg eller nåt...

Wazzup with that?!?!

Sökte lite på drömtydning å det kan ju för fan betyda allt möjligt.... fick bland annat upp att det betyder otur, att man ska förlora någon, eller att det kommer ske en positiv förändning.
Snacka om motsägelser?

Känns iaf inte bra att Mange å galningen Patrick är ute på vägarna österut... :( Vill ha honom hemma hos mig!

Men jag ska ju jobba....så jag ska tråka ordentligt jag.

Sück

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ah... man har MÅNGA konstiga drömmar när man e gravid =\

2008-07-19 @ 13:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback