Har inte glömt...

Har blivit utmanad av Anna....so here we go!

1. Vad gjorde du för 10 år sedan ?
För tio år sen var jag faaasligt nära min 18årsdag just nu. På midsommar träffade jag en grabb ifrån Ingelstad som jag sen dejtade i ett halvår, men var väl egentligen från början mest ute efter hans kompis och tillika min klasskompis...hihi...Jakob ditt goa jävla sattyg! haha Men visst vi smådejtade lite vi oxå...
Gick tvåan på gymnasiet...umgicks mkt med mina flicks i klassen och bästaste vännen Andreas. Partajade sjukt mkt, å var alltså minst lika ofta zombie-bakis. Jobbade nog lite hos pappsen....då å då...

2. Vilka fem saker finns på listan att göra idag ?
Ultraljud, Städa, Handla mat, Städa och åter Städa.... tråkigt nog, men det behövs...(har blivit liv i telefonen ordentligt idag så mkt städat har det inte hunnit bli....än)

3. Godis jag gillar ? Haribo körsbär, kameleonter, choklad, lakrits...lättare å säga vad jag inte gillar ;)

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär? Köpa hus, najs bil Audi RS4 jatack komsi komsi, betala av CSN  pronto, resa multikulti, ge bort...svår fråga!

5. Städer jag bott i ? Städer: Lund å Helsingborg (Hålor: Braås å Grimslöv)

Utmanar i min tur Jenny, Fia och Lajzan.  (även om den sistnämnda kanske bara var närapå spermie för tio år sen...mohahahha!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack! känns skit kul att äntligen få komma hem till sverige. hoppas snart ni är helt friska från alla dumma førkyldningar!

kram

2008-07-15 @ 19:14:30
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Skulle också betala CSN pronto. Det är ren ÅNGEST att de ska hänga med större delen av ens liv...



(^.^)/



2008-07-15 @ 22:37:18
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Lajzan

tss,, jag antar den inte! Spermie?, vet du hur gammal jag är egentligen? paahh,, Nae nue börjar jag jue,, mohahaha! haha gillar dajje iaf :)

2008-07-16 @ 22:41:59
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback