Hitler...

Jag lever...
Hemkommen hel å ren från Irland å Dublin....var en helt ok vistelse, faktiskt inte så mkt regn som vi trott.
Ont som FAAAAAAAN i hela kroppen... kändes att börja jobba igen igår kan jag lova :( Värst stryk verkar höfter å rygg fått ta...surt sa räven!
Förkylningen är kvar....kommer nog inte bli av med den heller är jag rädd. Ryktet säger att kroppen lägger all energi på the little thing...blivit förbjuden att säga monstret...gahh....va ska man annars säga?
Tvivlar fortfarande ibland på att där är nåt...haha...vissa dagar har jag noll mage (mer än fleffo-fettet) å ibland är jag rundare än rund. Dessvärre har hela jag blivit rund, känns det som iaf...
När vi var på Dublin Zoo sa Mange att flodhästen påminde om nån/nåt... han fick en armbåge i magen å svarta ögon av mig resten av dagen...hihi ;) Vågar INTE väga mig iaf.
På tal om monstret.....Broren, vet du...jag har nog sett världens värsta unibrow!! En av receptionisterna på vårt tillhåll i Dublin såg riktigt scary ut!!! Våga knappt fråga han om vår nyckel...haha

Tyvärr blir det nog inga bilder från Dublin...för vår kamera var i tryggt förvar...i skrivbordslådan här hemma!

Egentligen är det möhippa för Jenny idag...hade gärna varit med, men jag jobbar ju sen å det hade bara varit å ner å vända i Lundtrakten för min del :( Får hitta på nåt bara du å jag hjärtat?!?!

Jag har så otroligt tråkigt...har tusen saker att göra, prio ett är väl å packa upp allt?! men vad gör man? Ingenting för jag vill inte göra ett endaste endaste jota... orkar inte göra så mkt heller....har snor i hela hjärnan känns det som :(

Gick ändå ganska ok å jobba igår...lite oväntat krux som vanligt å mkt folk. Hade en "trevlig" kund som var besvärlig på alla jävla sätt å vis. Det slutade iaf med att "vi" blev lite ovänner å hon kallade mig för Hitler...tyckte jag mest var otroligt komiskt för ingen har nog mer tålamod med "besvärligheter" än jag...å jag är ALLTID trevlig, no matter what.... ( jo jag har iaf tålamod utåt sett, även om jag kokar över inombords...tro det eller ej mamma!)
Kunden som stod bakom henne i kassan sa iaf "ja det är nog tur för henne att inte Hitler finns i dag, för då hade hennes dagar varit räknade för längesen är jag rädd..."

Usch...börjar jobba snart....klockan springer iväg å mitt huvud vill bara vila vila vila....så jag får väl ge med mig, annars har jag sprängande huvud hela kvällen.

Förkylning....stick å brinn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Buhuuu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback