jobb å festival

Festival i stan...mkt folk å stim å stoj. Jag å Liza har varit nere en sväng å strosat, käkade på Mezo å surplade upp en Frapino från Espresso House.
Jobbade innan idag, såsom igår.... har gått ok tycker jag, mkt folk å hyffsat å göra.
Sen i em var det ultraljud igen :) Pyret i magen mår ok, har ett helt hjärta å två hela njurar. Vi vet nu även vad det är för en liten sak... ;)

Jobbar öppning imorrn, så jag ska försöka gå å lägga mig snart :(
Sen blir det Småland för min del, får se om jag åker i värmen på eftermiddan eller om jag åker senare när det är lite svalare.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, spännande! Vilket datum har du?

2008-07-24 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback