Lägesrapport...

Vi mår crap.... åkte på  nåt envist virus i söndags så sen dess har vi i stort sett legat däckade. Öste kroppen full med alvedon å åkte hem igår eftermiddag. Fick spunk av å ligga i ett tomt hus å trängas i en 120-säng.
Feber, halsont å förkylning av värsta slag...sängläge eller soffläge har gällt.
Inte mkt till aptit, i morse kom frukosten upp igen :( Inte spytt på evigheter å så spyr man nu när man är täppt i näsan....mysigt!

Tänkte "lyxa" till det med Dulce de leche-glass till Morden i Midsomer, men nu äcklas jag av glassen. Känner ju inte smaken! Å då är faktiskt inte glass nån höjdare direkt.

Resan på fredag verkar vara lite i gungning...inte bara vi som är krassliga tydligen :(
Så jävla typiskt...så jävla jävla typiskt...

ber härmed mitt kära virus att fullkomligt DRA ÅT HELVETE....

Tack

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för kommentaren i min blogg :-) Tråkigt att ni mår så dåligt, hoppas ni mår bättre snart! Krya på er! Kram Lina aka MiAmore (eller säger man tvärtom?:-))

2008-07-03 @ 17:46:26
URL: http://linaofredrik.babyblogg.se
Postat av: Lina

Hej igen.. Jag tänkte skicka en "kompis ansökan" till dig, men när jag söker på Sickan finns du inte med?

2008-07-03 @ 17:55:31
URL: http://linaofredrik.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback