Måndag igen ja...

Jobbhelgen är över...har gått helt ok, men jag har inte haft riktigt min gamla vanliga ork. Förkylningen har dämpat en rätt rejält :( Komiskt i lördags, när vi skulle låsa entrédörren så går huvudnyckeln av å fastnar i låset...haha... inte mkt annat å göra än å ringa lillchiefen som fick sätta sig i bilen å köra från Båstad för å använda sin nyckel... så det blev en sen kväll. Men det gjorde inget med så trevligt sällskap :)

Kunde INTE somna inatt ordentligt...å framåt småtimmarna när man väl kommit till ro så vaknar Mange å hostar å snörvlar å harklar sig...jippi! Så jag har väl sovit kanske 3,5 timme...
Bara upp å hoppa å äta lite....varit lite nervös, känt av illamående å halsbränna...not najs. Fortfarande lite konstig här, men jag tror det är tröttheten som spökar.

Vid tio var vi alltså på plats på sjukan... ultraljud av den där lill* i magen. Liten groda som låg där inne å chillade. Hade ena handen under huvudet/nacken, precis så som mamsen brukar sova ;) Trilskades lite med oss å vägrade ligga som vi ville iaf, så hon som undersökte var inte riktigt nöjd, trots buffar å puttningar på den där inne.... Såg inte riktigt ena njuren ordentligt å ville kolla hjärtat närmare sa hon....jaiks?! Å rumpan ville den inte rubba på så vi fick heller inte veta vad det är för något där inne...
Å vill ni veta det "hemskaste" av allt?! Hon flyttade datumet ganska rejält....så det blir en seeeen bebis.

Efter sjukan drog vi till vårdcentralen....varför inte liksom?! Mange har nåt skit i halsen så han har fått antibiotika å hångelförbud haha

Hemmet här ser ut som en rövarkula...så vad jag har på schemat idag ter sig självklart :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback