Men shit :)

Ledig idag...skönt...sov till halv elva eller något. Åt lite gröt å sen begav jag mig ner på stan. Till fots vill jag be att få tillägga. Riktigt skönt!
Första anhalt var banken...sen köpte jag ny foundation på Kicks, samt spraybalsam (vem sa att håret mår toppen när man är gravid???!!! bullshit! risbuske är mitt) Sen gick jag från Söder ner på stan å möttes upp av Liza. Hittade en klänning till bröllopen tror jag....mammaklänning :( i vitt med svart blomstermönster å med rosa band i "midja" å nertill.
Strosade lite till innan vi åkte ner i hamnen å käkade lite på Espresso House.
Tillbaka till Söder å Özen å Tasty House...
Hem å lagade nudelwok med kylling, hade tänkt åka å handla....men nope.... IMORRN ska det hända å jävlarihavet om det INTE gör det.

Imorrn....ledig dag som ska förvaltas på bästa sätt

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback