Migränisch

Hade en heldag med Lizan igår... dagen sprang iväg faktiskt.
Var en snabb sväng på Väla, kikade lite på klänning å köpte mig nya undisar....inte snyggt längre (å knappast bekvämt) med mina BjörnBorg-boxers som sitter åt med sin breda resår....står "BJÖRN BORG"  av textresåren runt hela magen när jag tar av mig dom :( Så nu har jag iaf fyra nya fina trosor i grälla färger. Liza kunde knappt titta på dom...haha migränfärger! 
Med klänning var det värre.... har ju tänkt mig nåt empireskuret med lite fluffigt tyg över magen. Men det finns ju bara grälliga tunna sommarklännningar eller nyinkomna höstklänningar i grått, brunt eller svart...Nej tack!
Så jag är lite förtjust i den här klänningen:



Kommer från forever21....

Men jag vet inte jag...ska ge väla en chans till (var ju inte i ALLA affärer direkt) å sen stan oxå innan jag beställer nåt iaf. Jag är inte direkt nån klänningmänniska, men är det bröllop så är det bröllop! å eftersom jag ska på två kan det ju vara värt å skaffa en. Synd man är så tjucker bara :(

Ska nog gå å fota magen å jämföra...tycker inte det händer så jättemkt, men det borde det väl göra tycker jag.
Såg på nya tidsbokningen att vi nu ska till en viss Dr Alf nästa UL... känns inte lugnande alls! Men OM nåt var galet, borde inte hon den andra ha sagt något redan då??? nu går vi ju ändå här i tio dagar å mår dåligt :(

Bilderna är kassa, var ju inga riktiga...men här är den lill* grodan iaf!



Ser ut som en groda/alien/fågelunge ungefär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback