Orkar egentligen inte...

blogga alls...men jag MÅSTE bara skriva att jag vann (jaja, delad förstaplats gills oxå!) minigolfen igår :) Mohahhaaa.... jag som är så helvetes kass i vanliga fall slog 47 slag på en 18bana!
Vi var ute med kollegor å två fd kollegor å hade lite myskväll. Sen åkte vi ner på stan å hamnade efter många om å men på Mölleexpressen....vicket jag inte rekommenderar. Daulig sööövis...purk

Nu har jag jobbat 4 öppningar....bara två kvar lö-sö sen är det mer mänsklig vecka.

Idag firar vi halvvägs in i bullbaket....140 dagar av 280 avklarade. Detta firade lill-Zlatan med å rumla runt satan-i-gatan i magen. Mysigt samtidigt som det är skitläskigt :)

Imorrn ska till besiktning med Stella....håll tummar å tår!

Nu tvättstugan...sen....mat...eller vila lite granna innan...kanske...

Tlött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback