Packad

Jag är lite stolt över mig själv... packat jäkligt light faktiskt.
Undra hur många timmar det kommer ta innan jag får panik för jag har NOLL kläder med mig? tjejfenomen, jotack....
Tur jag inte har alltför mkt spenderarpengar heller...för det är gott om plats i väskan på vägen  hem ;)
Det enda kruxet är det där med skor...
Testade mina regnbrallor för första gången ever idag...rena skämtet...haha! Storlek 38 å utan "gylf" därfram utan utan dragkedja å knapp i sidan.... -----> good luck tjockis!
Så det blir paraply för hela slanten ;) Men vädersnubbar har haft fel förr va? overseas kanske det inte är så mkt å tvista om iofs...regn, regn eller regn? haha...deppigt  de luxe! Förstår att engelsmännen blir helcrazy (kanske lite milt uttryck...fick fan krupp på dom när vi var på Zakynthos!) när de kommer utomlands å till solen.

Me want suuuuuuun....Ska propsa på en restresa i oktober sen när Mange får mer semester...

Oj, när man tittar på Ghost Whisperer är klockan ganska mkt....ganska mkt för å inte ha ätit kvällsmat....sägs det...så nu blir det lite käk...

Ska försöka komma iväg i någorlunda kristlig tid imorrn, vilket innebär att det INTE är ok å gå å lägga sig närmare två på natten....fy Svensson! Får inte vakna halv tio....för då brinner det lite i knutarna ;)

Längtar lite efter å damma av den nu ganska ringrostiga engelskan...

Mat var det ju...





Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Jag gissar på två timmar :P

Najs att ut och resa! Hoppas ni slipper en massa regn och rusk :)

2008-07-03 @ 22:20:21
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hoppas ni får en mysig resa =)

2008-07-05 @ 19:50:11
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback