Skallebang bang bang...

Hur ofta börjar jag prata med Mange när jag är uppe tidigt för jobb, typ börjar snacka halv fem på morron när jag öppnar??? Men när jag jobbat stängning å han ska upp tidigt, då är det helt ok att stimma å stojja med mig innan han åker? gahhh
Det hela resulterade iaf med att jag vaknade ordentligt, fick huvudvärk å tvingade mig kvar i sängen...
Så jag låg till efter tio faktiskt...skönt!
Det har inte gett med sig dock :( Är väl fortfarande förkylningen som sitter där...

Planerna för dagen är få... har många borden men vill ingenting.
Ska väl ta tag i lite skola, passa på liksom....även om jag kräker på det.

Får väl bädda om i sängen oxå... någon envisas med å jobba trots feber som gör att hans sida sängen är plaskvåt :(
Måtte detta gå över snart...vill ha tillbaka min gamla goa Mange <3

På fredag har vi "jubileum" haha... dagvill jag är...det är ju IMORRN!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback