Bränt fläsk...

comin' up :)

På G ut i solen....dessvärre helt alena idag då min kompanjon måste jobba/träna/shoppa...(när man talar om trollen så ringer dom!)
Jag ska i hopp om att jag får lite jävlar-anamma packa ner skolböcker...vi får se hur det går i praktiken ;)
Helt perfa å sätta på diskmaskinen på ett snabbprogram å under tiden hinner man smörja in solskyddsfaktor å göra en snabb lunchlåda att ta med ut. Man SKA ju faktiskt smörja in sig en halvtimme innan man lägger sig i sol! Så nu är halvtimmen slut å jag ska bege mig ut :)

Om det osar stekt fläsk eller bacon-aktigt runt Husensjö så vet ni att jag legat lite för länge ;)

You know where to find me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback