Fått NÅT mellan benen iaf...

haha....så nöjd med rubriken....haha

Ligger/sitter å kollar på Äntligen Hemma, gillar när de gör uteplatser...mest för jag önskar mig en själv. En som pappa ska få bygga en vacker dag för min pappa är SÅÅ duktig! *fjäskar*
Om en 45 min ungefär ska vi traska bort till 29an å överraskningsfira Patrick som fyller år idag. HURRA!
Vi är med på ALLT bara vi får mat...haha

Måste dock vara hemma till Morden i Midsomer...mohahahaa tantvarning de luxe, jag vet....men det är mitt sommarnöje!

Varit soffläge större delen av dagen :(
Gick ner till solen i förmiddags å när jag kom hem igen hade jag OOOONT i höfterna som faen.... så jag har legat å vilat med en stor kudde mellan knäna....därav nåt mellan bena...smarrigare än så blev det dessvärre inte.

Jag har varit lite dagvill å trott att lönen rullar in idag...så jag har med gott mod fört över mina sista slantar jag hade kvar innan lön på mitt sparkonto...jaha...kul att man såhär dagen INNAN lön kommer på att man inte har nåt maskindiskmedel kvar i huset....gahh vad bortskämd man blir av diskmaskin! Så idag har det blivit manuell diskning....tar ju för fan evigheter...haha
Hade jag dessutom haft nån krona över hade jag kunnat köpa nåt smått till 29orna nu när vi ska dit jue... :/

Jäjä...ska ta å slänga mig i duschen...igen...luktar fortfarande sol :(

Sa jag förresten att jag lagade en sjuhelsikes middag igår? Näe precis... nöjd så jag spricker själv! Redig jävla vuxenmat... haha

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

vad mysigt!! jag vill med ha en liten =) lycka till med allt!! har ni bestämt några namn än?



kram

2008-06-24 @ 19:57:17
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback