Fri som en fågel!

Kollat på Rasmus på luffen :) aaaaaaahhh jag fullkomligt ÄLSKAR ASTRID!!!!
Så vacker omgivning å underbara rollfigurer... vilken kulturberikare denna kvinna var!
Me love
Åhh, den lille söte Rasmus trodde inte nån ville ha en med rakt hår....
Jag skulle kunna äta upp en sån söt liten grabb med blont rufs :)





Jag har fått små solprickar på armar å axlar.... känner mig helt knottrig. Vill jag INTE ha fler...
Hade inte ro i kroppen å sitta i solen idag efter jobbet, Liza satt här ute i vanlig ordning...haha...Väckte henne å bjöd på lite sallad.
Vi har planer på att dra till playan imorrn :)
Skönt med ledig helg!

Gick bara bra å jobba mina fyra timmar idag...mkt å göra å det gillas för då går tiden snabbt.

Har städat lite smått.... lång väg kvar men jag tar lite i sänder. Gått ut med ett stort lass återvinning iaf, alltid nåt. Tvättberget Allan har halverats...

Jag saknar min halva... :( Men jag vet att han har roligt därborta... det gläder mig, han behöver komma ifrån allt vad jobb heter.

Näe, nu ska jag pilla lite till här....med stääädningen you sicko! ;)


Kommentarer
Postat av: Lajzan

haha,, jag är nästan stammis på din gräsmatta nu,, så underbart :)

Salladen var gooo tösabit fall jag inget sa :)

Kramkram

2008-06-06 @ 21:19:38
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback