Hej då, skit ner dig!

Haha...ibland skrattar man gott åt och med min käre sambo....han har legat å slumrat bakom mig här i soffan medan jag glupskat i mig en tallrik jordgubbar med mjölk (att det alltid blir jordbubbar första försöket jag skriver?!?!)
När han sen vaknat till liv å ska resa sig upp får jag efter en puss på kinden höra "Hej då, skit ner dig!" haha...huh??

När skrev jag sist? (fuskkollar)
0606....å idag är det 0609...
vafan har jag gjort sen sist då?
Hmm... jo lördagen bestod i en jäklars massa städande å sen kom Mange hem på kvällen å vi köpte hem lite mat å mös...givetvis somnade jag i soffan å var mindre mysig.
Söndagen...igår med andra ord... gick upp å väntade på den sovande sambon. Hårdrockandet måste ta på krafterna på äldre dar...mohahahaaa...*just det ja, jag är minst lika gammal....gulp*
När vi fått lite eld i baken å fått tummarna ur åkte vi ut till Manges kollegas husbygge....hade kommit en bra bit på väg. Fick lite sightseeing bland all betong...
Sen for vi norrut, siktet inställt på Torekov (eller TorekoRv som My trodde att det hette.....jag garva så jag grät när hon e
rkände) Där strosa vi lite i det underbara vädret å åt en god lunch på Hamnkrogen. Vitlöksbröd å sen en smarrig Toast Skagen. Strosade lite till.... tittade bland annat på det dyraste lilla jäkla hus jag nånsin sett...galet fin utsikt å skitgammalt men vafan...nästan 20 mille?!??!
Mysigt med lite ensamtid bara jag å M....så sällan vi gör nåt bara vi. Var bara tvugna att rasta oss lite vid Hovs Hallar oxå..."vårt" ställe liksom. För sex år sen hade vi en mysig dejt där som förevigades på kort...Stannade i Båstad för lite glass å sen begav vi oss hemåt igen.
På kvällen såg vi film å åt popcorn å heeey jag var vaken  hela filmen! rekord...

Idag vakna jag rätt sent för å vara jag.... gick upp strax innan nio. Fick ett ryck å ringde frissan å fick tid redan kvart över tio...så nu är jag  härligt nyfriserad :) Var dock inte Johanna idag utan Therese som funkade minst lika bra....måndagar har de tydligen ensamdag så det var hon ensam där...
Köpte mig ett par vita jeans (stretch för bövelen!) som jag ska ha på studenten nu i veckan är det tänkt. På vippen å köpa en svart blank fin väska oxå, men jag suger lite till på den karamellen.c
Mange frågade mig vad jag gjort efter min lilla runda på stan å jag har bannemig inte en aning!??! Antar att jag inte gjort nåt alls då :s
Vart lite orolig att jag fått uvi, så jag köpte sånt hemtest å testade två ggr men det gav inget resultat å jag har inte hundraprocentiga symptom som jag brukade ha förr... känns liksom bara konstigt i kisseriet (ja varsågod för den infon) Jaja...känns det imorrn på morronen oxå så tror jag att jag ringer BM iaf....vill junte gärna dras med nåt som inte är bra för varken mig eller monster.

Näe...dags för lite melon kanske :P mat mat mat.....gahhh

Kommentarer
Postat av: Icka

Har lånat på biblioteket! Ställde mig i kö innan den ens var utgiven! =) Hälsa Mange att han och Linderoth är typ kopior av varandra!

2008-06-12 @ 12:02:51
URL: http://ickson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback