Hormoner till salu!

Brrr... det här är ju inte sant! Vad är jag för nåt litet hormonmonster???
Just nu sitter jag å lipar...sett nån dokumentär om Mette-Marit på Tv4 å där vart det bröllop, kärleksförklaringar utan dess like å barnafödande....gaaaah
Därför säljer jag GÄRNA mina hormoner till högstbjudande....eller vafan, jag är inte kinkig... vem som helst kan FÅ dom!

Jaha, var några dagar sen jag skrev nu.
Haft två goa dagar i stugan med Liza (läs o se om det där) sol å bad å go mat.
Svinkallt i vattnet däremot....16-17 grader bara å lite svala vindar i allt solgass gjorde att man inte jättegärna svalkade av sig. Men fyra dopp blev det iaf.
Drog en snabbis på stan innan vi åkte hem, jag hitta mig en tunika.

Igår var jag i Tofta å jobbade...först en stund med "mina" fyror å sen hade jag NO med nior å åttor....ANT så det var ju helt ok ändå. Fyrorna tycker jag ska ta över deras klass i höst då deras klasslärare Eva tydligen ska sluta....haha....de är så söta! Tyckte att även om jag nu skulle ha bebis så kunde jag ju lära dom via telefon?!?
Kom hem, vilade lite å sen kom Mange hem i ganska kristlig tid. Mööös å sen runt nio for han österut till SRF. Så nu är jag rock-änka här hemma tills imorrn nån gång :(
Där har vi oxå en jäkla hormongrej.... igår bara börja jag lipa för jag är så otroligt glad att jag har min älskade älskade Magnus...hans underbart mysiga pussar i pannan i tid och otid....ahhh
Saknar honom redan :(

Idag är det nationaldag, nån som firar?
Vaknade vid sju....jippi... men tvingade mig kvar till åtta iaf. Ätit frulle nu å kollat teve som jag skrev...
Ska jobba en stund idag, 12-16 sägs det.
Sen får vi se vad som sker ikväll...skulle verkligen behöva städa här å plocka undan kläder som ligger å skräpar här. Blev vansinnig när jag gick i hallen å en envis liten sten kilade sig in mellan mina tår....hormooooner!
Hinner väl plocka en hel del innan jobb oxå iofs....OM man bara vill?!?!?

Usch vad det brinner överallt å ingenstans! Läskigt....

Måste ringa mina päron oxå, inte hunnit prata på länge...tydligen har min farbror fått en infarkt :(
Får se hur det blir nästa vecka med studentfirande å sånt... blir nog ett jävlars körande småland tur å retur är jag rädd...men sen har man ju semester ändå :) lovely!

ciao ciao

Heja Sverige!!!!





Glöm aldrig hur underbart vackert land vi bor i!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback