Om jag inte hade haft en stenålders j*vla mobil...

...hade jag ju kunnat svara på alla Manges mms han skickat ikväll.... iofs med massa gubbrockband ( i mina OCH många andras ögon) som jag mest fnyser nonchalant åt...
Jag hade skickat nånting i mina ögon lika intressant tillbaka... typ min fotknöl i profil eller på spindLEN som bor på toaletten igen.
Men jag i min ensamma tristess (jomen pliiiz tyck litta synd om mig?) fick fatt i det närmsta jag hade en fläschy mobil med tubbidahlamiljoner funktioner - min kamera....oxå den med några år på nacken men ack så fungerande!

Som vanligt börjar det lite lagom...




I mitten kikar jag bortåt Manges hörna....saknar....buhuuu
Smaskar lite melon, som förövrigt har lite övers att önska...typ smak tack!

Sen vart det inte lika skoj längre å då....ja...




Behöver jag säga att jag nog snart ska gå å lägga mig?? rätt trötter....
Behöver jag dessutom tillägga att jag kommer kissa ner mig efter den där tallriken med melon?? gosh...dumt dumt dumt



Kommentarer
Postat av: Jenny

haha... sitter här å garvar!! Du e fan inte klok... haha

2008-06-07 @ 22:14:12
Postat av: Lajzan

sötis där :) haha

2008-06-08 @ 23:33:38
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback