Ont... :(

Idag har jag ONT i magen.... dumma dumma... säkerligen växtvärk som vanligt. Känns som om mina äggledare (vart fan de nu tagit vägen) eller liknande trams nere i magen håller på å stryper varann iaf.
Går kupad här som om jag hade haft ryggskott...känner mig lite halvt invalid. Blir soffpotatis idag, men jag har å sysselsätta mig. Tråkigheter....men teven är mitt sällskap iaf.

Var på vippen att dra på traskarskorna i morse efter frulle, men molnen å blåsten tog över den soliga himlen :( Kan ju ge mig fan på att det ska börja spöregna 5 min bort från huset här...

Ätit lunch precis.... blivit så slarvig med frukosten nu när jag inte blir illamående om jag inte äter med en gång när jag vaknat. Kan numera ligga å dra mig tills kissblåsan sprängs almost :)

Jaha, det var väl nog gnällt för idag....

Vad gör man när man har en fönsterlampa som fullkomligt ÄTER upp glödlampa efter glödlampa? Den är för fin för å hutta ut å för dyr för å köpa helt ny lampa....

Undra hur det går för lajzan idag....får nog veta snarare än jag tror ;) om jag känner henne rätt.
Bil eller tåg?

Sugen på att se en film...men vet inte vad vi har på "lager" så att säga...
Nåt bra tips?




Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

jaha, där ser man =)! men tyvärr tror jag inte fallet är så för mig, hade mens för 2 veckor sen så...

grattis till den lilla, när är den beräknad komma?



kram

2008-06-23 @ 16:00:04
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback