Tadaaaa

Kväll redan....dagen har gått ganska fort tycker jag. (kanske för man sov bort nån timme på eftermiddan...haha)
Ätit gott å myst i soffan här ikväll. Nu börjar jag bli riktigt trött å känna av lite huvudvärk, kanske inte druckit så flitigt som jag borde gjort idag...
Inget skoj på teve iofs... har å se Zlatans dokumentär iofs, men jag orkar inte ladda igång x-boxen för den har börjat surra väldigt irriterande :( kanske inne på sin sista vers?

Ser fram emot morrondagen....då packar jag å lajzzzza Stellan å drar norrut till stugan :) kommer vara där tis-ons å passa på å njuta av att vi båda är lediga samtidigt.
Dock såg jag att chiefen ringt å talat in på mobilsvar att hon hade en ny tid till mig å jobba... kan junte gärna ringa nu så jag får ringa imorrn. Vore ju rent förjävligt om det vore på onsdag....eller torsdag heller för den delen, då jag lovat bort mig till Tofta. Ska visst agera No-lärare....alltid lika spännande, NOOOOT! haha

Glömt skriva att vi var på ett sååå mysigt ställe igårkväll med galningarna i 29an. Jag solade å slappade nån timme efter jobbet, å det behövdes...helt galen dag med bara massa jobbigt strul :(
Sen hämtades vi upp i cab :) De hade lånat en som vi sen gled norrut i... JÖSSES vicken stad det är man bor i :) Alla säger typ att "åhh Helsingborg är en så vacker stad under sommaren"....ja tänker jag.... Gröningen å däromkring är ju jättefint...haha för det är ju typ bara där jag varit. Där å i Pålsjöskog. Men nu har vi glidit runt i Hittarp, Laröd, Domsten å you name it. Gled genom Viken å Höganäs å hamnade till slut i mysiga Mölle där vi köpte varsin glass å njöt i hamnen.



Sen gled vi tillbaka.... gled är kanske i underkant då det var en ganska pigg cabbe ;)
Köpte med oss pizza å satt å åt hemma hos P & M...satte igång en film "Vantage Point" som verkade skitbra men eftersom jag varit vaken sen fem somnade jag på golvet efter halva filmen...
Den hade lite annorlunda upplägg helt klart :)

Näe... ska nog strax gå å lägga mig innan huvudvärken blir allt värre.
Har målet inställt på att åka runt tio...

Ciao



Kommentarer
Postat av: Anonym

så pigg jag kommer vara då,, haha :)

dags flr mig att leta efter kudden,, ses imorgon snäckan ser fram emot lite mys och bad i ditt trevligt sällskap :) haha

2008-06-03 @ 01:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback