Trött på

* allt detta tjat om SATC-filmen, KAN den ens va så jävla bra?
* alla som fortfarande försöker invajta mig i nåt jävla "köp-dina-vänner-tönteri" på facebook å andra fånigheter där
* att det inte händer nånting med nånting här hemma utan att jag gör det
* de jävlar som envisas med å spela basket (?) utanför mitt i natten, en natt till å jag kommer jaga dom till världens ände enbart iklädd mina ypperligt osexiga hipstertrosor
* matlagning, vad äter folk nuförtiden?? jag äter alltid samma tråkiga skit
* att vara trött, deppig å seg i kolan
* att telefonen får diarré en dag då jag bara vill vara ifred



*jag vill oxå ner i hamnen å ta en öl nu när solen skiner :(

Slutgnällt för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback