Tuppen

& jag var uppe samtidigt idag....
Uppe å tvättar (vad skulle jag annars göra uppe?!?! haha) nu innan midsommarhelgen. Var egentligen inte tänkt från början men vad gör man inte för en friend in need?! ;)
Jag är ju ganska bortskämd med tvättider i mitt hus ändå...

Fotbollen igår förtjänar inte ens en kommentar...eller jo....älg-sperma-Caesar! :(

Gårdagen var rätt slapp...fixade å joxade lite. Fick huvudbry när en säljare från TryggHansa ringde. Jag har skamligt nog NOLL koll på mina försäkringar, men det ska bli ändring på det nu. Skyller på att Mange är så bra på det dära, gammal säljare på ovan nämnda bolag som han är....
Minns "vår" första sommar ihop....jag jobbade 8-17....Han jobbade typ 17-21 där.... Kul?

Idag har den lilla råttan tiggt sig till skjuts till jobbet.... å som vanligt har jag motkrav haha...mohahaa elak kärring jag är JAG VET... Men den här gången är det både för hans å mitt bästa. ;)
Jag tvinga han å klippa sig idag....hehe
Lata jäklen ser ut som hej-kom-å-hjälp-mig!

Vadå åldersdiskriminering?!! Studenter över 35 som bott med AF i studentkorridor ska huttas ut! Haha...what? Däremot ska de få företräde till ettor via samma bostadsförening...
Jag hörde lite galet å kan inte avgöra om det varit många klagomål MOT de äldre studenterna eller FRÅN de äldre studenterna... BORDE väl ändå vara FRÅN de äldre?
Jag var 23 när jag bodde korridor å ville strypa alla i min/vår korridor dagligen...
Tacka vet jag Grimman <3

Idag har jag tänkt ta en snabbis i kärringrillen...var jättelängesen men min fejja behöver lite mer energi å lyster... Ska dra med mig Lizan så hon kan lägga en handduk ordentligt runt mig å maggen ;)
På Raka Rör har de ju parsolarie nu....perfa!

Tvätta klart, städa upp här å sen plugga all resterande tid...

Fan jag är REDAN hungrig igen...var två timmar sen jag åt ändå...




Kommentarer
Postat av: Lajzan

Du är en ängel :)

2008-06-20 @ 02:04:31
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback