Vänta, vänta, väntaaaaa

Jag var på g in till Ica å handla lite mat....men tänkte att karln är nog på g hem å vill ha sällis...men det är bara å vänta å vänta å vänta verkar det som :(
Det var btw ett rån där igår precis innan stängning....10-15 meter från mitt vardagsrum där jag låg å väntade på CSI alltså...brrr scary! Jag trodde att jag bodde i ett lugnt område...

Var ett tag sen sist....jobbat hela helgen. I söndags var det en snabb tur å retur till stugan för å stuva av en soffa från släp. I måndags hade vi personalmöte halva dagen.
Mkt annat har väl inte hänt...
Annat än att jag finally fått tid till ultraljud nu...inte en dag för tidigt! Vill ju veta att allt är ok därinne hos monstret.
Tror jag känner den numera..sprattlas TROR jag. Tydligen ska den vara 15-16 cm redan...jaiks!
 
Fick höra att min kära karl är lik Tobias Linderoth (?)
Men så är faktiskt inte alls fallet...

 



Tobias/Mange-potpurri.... Men visst är de INTE lika?!
Skulle vara samma hårfärg å möjligen frisyr då å då... ;)

Näe nu hungrar jag ihjäl....skiter i vad han vill äta å köper det jag vill äta....sådeså!

mutter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback