Älsklingens dag!

Idag fyller mitt hjärta år!

Sjöng för honom (stackars jävel, men skrattade gjorde han för sång å dans hör ju ihop eller hur?) å kramades lääänge i morse innan han fick privilegiet att bli skjutsad till jobbet!
Han fick sina skor, en låda Alladin hjärtan å ett kort jag pysslat ihop alldeles själver ;)
Undra om han har fått sin blomma på jobbet? Han har inte hört av sig än iaf... Jag har köpt en krukväxt faktiskt, som han kan ha kvar på jobbet för hans skrivbord är så jävla stort å bara massa skärmar å skit...behöver lite organiskt tyckte jag!
Nu har jag precis varit över till kondiset jämte för å köpa nåt i tårtaväg....
(ursäkta men vafan händer utanför??? låter som en bulldozer hankar sig fram....? näe...men nära.... en stor jävla lastbil med lyftkran på som krafsar i nåt)
..... men ni ska ju inte tro att där fanns så mkt. FAN att jag inte hann tänka på det lite tidigare? kärringen innan tog de sista två prinsessbitarna så jag valde varsin semla å vaniljhjärta å så köpte jag sånna födelsedagsljus ;) Ramlade in på Ica där jag köpte en rosbukett...
Alltså jag är så jävla söt å gullig flickvän idag att till å med jag vill vara tillsammans med mig!

Har tvättat å städat lite smått oxå...OCH varit flitig med pluggandet, men det är mkt kvar dessvärre :( Det sätter sig liksom inte ordentligt som jag vill.

Tur att vi inte bokade in nåt i Köpenhamn i helgen....Mange ringde förut å sa att han blivit beordrad å jobba i helgen....fück! Börjar (är redan) trött på hans jävla projekt nu... Nu får det fan va nog, det kan inte vara meningen att man ska tvingas jobba mer än heltid i veckorna OCH jobba vareviga helg oxå?
Nån jävla måtta får det ju vara!

Näe...tillbaka till böckerna! Imorrn jävlar...det ska dansas på marginalerna ;)



Favoritkvinnan till min favoritman!


image457

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback