Bajsväder

Hagel/Snö/Regn/Rusk idag...var ju ganska fint när jag vaknade i morse.
Uppe med tuppen vid sju å tvättade, men nu börjar jag bli ganska trött minsann. Hade svårt att somna inatt när jag kom hem, låg å hade myror i benen konstigt nog.

Gårdagen kommer nog gå till historien som en av mitt livs tradigaste dagar. Söndag å jag höll på å få ett psykbryt de luxe. Mange var bakis som ett as å jag ville men orkade inte göra ett piss...
Så mkt å göra men noll lust alls.

Jobbarhelgen avklarad, varit en lugn helg...

Tvättar, pluggar, städar...ja säg nåt jag INTE gör idag??
Hade tänkt sola å åka förbi chefen en sväng...men jag vill absolut inte gå ut i detta rusk :(

Förresten...min granne måste ha Tourettes. Ytterst märklig karl det där...vet inte om man ska skratta, gråta eller bli rädd för fanskapet. Sitter där inne i sin sunkiga (fördom 1) ungkarlslya å skriker svordomar å dricker sig läbbig (fördom 2, delvis bevisad då man möter honom på förmiddagarna utanför Ica med ett sexpack folkis).

Får väl fortsätta fejja här...ser alltid ut som kriget efter mina jobbarhelger....å nu är definitivt INGET undantag.

Hur kan sovrum bli så jävla dammiga??? fan otroligt....


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag fattar heller inte hur sovrummet kan bli så dammigt! Det tar typ tio minuter för dammråttorna att mobilisera sig efter att man dammsugit.

2008-03-17 @ 13:06:44
URL: http://fianactually.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback