Bra för hälsan...

...att titta på så vidriga program som Rent Hus på 4an...
Hur kan man bara stå ut å bo så? Visst, tydligen skriver de på kontrakt att inte städa på 14 dar eller nåt...men iaf? Det har ju inte med städ-ovilja att göra, det där är ju nåt mentalt?!?!
Kiss på väggen i programmet fick mig iaf å ta i med hårdhandskarna på våran toa.
Den är REN, men ska bli otäckt ren. Rensar just nu ut saker ur badrumsskåpet. Vi har ett riktigt miniskåp, men ändå trängdes 4 tomma deo´s däri?! Jag har tagit bort ena hyllan så nu är där bara två....hoppas detta ska bidra till mindre skit i längden...
Saknar toan i lund...den var mkt fräschare (jo faktiskt) å framförallt större! Den här är så mini att man inte vet vart man ska göra av röven...

Mange är å jobbar (förvånad nån?) så jag är alldeles alena å uttråkad till MAX! Därför ter sig städning vara ett bra tidsfördriv... Måste röja lite i klädkammaren sen, igen...eller ja...fortsätta snarare...kom inte så mkt längre sist än att röja ut gamla kläder. Nu är det övre hyllorna som ska ses över...

Gårdagkvällen var sådär....blev lite ovänner i onödan. Eller...egentligen är jag fortfarande lite arg, när jag väl ryter till ska jag väl för fan få lite respons?
Kollade schlagern i brist på annat....säger varken bu eller bä faktiskt....

Sov länge idag, hade egentligen tänkt ramla ner på mitt favvopass på Frille, men eftersom jag vart uppe så tidigt igår så ville jag bara ligga å ha det gott idag....halv elva minsann! Men sen, och nu, spritter det i benen på mig! Riktigt mår dåligt så rastlös är jag....

Därför tar bloggen slut nu....
punkt slut...måste göra NÅT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback