Det där med hälsa....

I veckan fick vi en notis med posten om att de kommer att byta ut våra brevinkast.... tydligen så främjar de vi har nu (vanliga inkast i dörren) till postpersonalens ohälsa...
Ok tänkte jag, vad skönt om vi nu får postfack allihop nere vid entrén så slipper brevbärarna springa upp å ner i vår trånga trapp....kan tänka mig att det är halt å jävligt å äckligt att springa upp å ner när det är 20 grader inne å minus ute sen....
MEN... (som Tony Irving säger) igår när jag kommer hem från jobbet möts jag av nya brevlådor...jämte dörrarna till alla lägenheter!! What?!
Vad är det egentligen för ohälsa de drabbats av? Luktar det apa i så många lägenheter när de ploppar i posten i de vi haft innan eller....hilfe?
Så nu ska vi ha en brevlåda bakom vår ytterdörr som bara ska öppnas med nyckel...yey, jag å nycklar....

Har precis tryckt i mig en marabou chokela med luftbubblor....DET är hälsa det mina vänner ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååååå va ja SAKNAR dej!!!!!

2008-03-22 @ 10:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback