Fucketifucketifuck

Jag VILL inte....

Onsdag...solen skiner, snön glittrar...
Ätit lite lätt, druckit på tok för mkt kaffe. Ska ta en snabbis till solariet har jag tänkt mig.
Sen plugga, plugga, plugga....

Igår var jag i Lund...halvlattjo föreläsning. Hem å pluggade å sen vart det träning på kvällen. Puls/medel blidde det, känns lite i rumpan idag vill jag lova! Efter det hade jag väntat mig mat hemma, men när vi parka här utanför var det bäcksvart i lgh:en.....karljävel!
Döhungriga som vi var vände vi tillbaka till stan å åt på ThaiCorner istället....haha....
Var behövligt, lite gooo mat å sällskap med min favorit-Liza :)
Sladdade lite med forden...haha...skratta så tårarna spruta. På väg ner till träningen btw, så drabbades vi av värsta fnitterattacken....fattar inte vad som hände men det gick inte att sluta?
Kalla kriget-mentalitet när jag kom hem men det SKITER jag fullständigt i...

Nähä....röra på rumpan lite.... lägligt att spinna ikväll när röva redan känns som en boxpåse....haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback