Gjord, men avklarad?

Tentan är gjord nu iaf...vet dock inte alls hur det gått. Så svårt när det är 2 essäfrågor á 15 poäng vardera å sen tre andra frågor bara. Hade dock ganska tur med frågorna, bara en jag verkligen inte ville haft.
Jaja....gjord iaf...

Mange blev inbeordrad att jobba i Malmö i helgen så jag fick skjuts till Lund...stackars liten å jobba IGEN! minns inte när han hade en helt ledig helg sist?

På vägen till tåget hem ramlade jag in på Lagerhaus...köpte lite smått å gott :) Doftljus bland annat.
Sååå härligt väder ute! Egentligen skulle man ju vara ute å strosa men kul å göra det själv då??
Hade tänkt att putsa fönsterna men jag blev plötsligt så trött efter lunchen att jag måste nog vila lite. Vaknade fem i morse med ångest å kunde givetvis inte somna om :(

Gick å la mig halv elva eller nåt igår....Hade en toppenkväll med mitt hjärta!
Överraskade honom litegrann... Åkte till Väla en snabbis å sen hämtade vi upp thaimat å mös i soffan.
Kaffe å semla å ännu mer mys.
Både han och jag gick å la oss jättenöjda, å att han var nöjd med SIN dag gjorde mig kalasglad! :) Jag hade gjort mitt yttersta faktiskt...

Får se hur länge Mange jobbar ikväll...hoppas inte för länge, jag vill ha en mysig hemmakväll men film å chirre!

Näe....hämta kudden å lägga mig under filten en stund innan jag tar beslut om vad som ska hänta idag....

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback