Idag är det onsdag...

...jag har lite myror i brallan...

Förmiddagen spenderade jag med gamla cd-skivor å lite lätt pluggande....(läs myyycket lite pluggande)
Tjongade igång lite Travis, Oasis å Lenny :)
Diskberget Allan gjorde mig sällskap en bra stund dessutom...urk!

Precis kommit hem efter en sväng nere vid havet med Lizan. Skönt med lite promenad i solskenet!
Det blåste som faen så vi gick inte så jättelångt, men det var gott med sällis å sol.
Den rosa pantern ville inte vara med på bild! haha....så ska man INTE säga till mig för då hamnar man där.
It's time for my revenge dear friend ;)




Här är Manges kära strandkiosker:



Tror det var hans första "jobb" på jobbet. Tradigt att folk ska kladda å förstöra allt i sin väg oxå...

Ramlade förbi Pastamannen å sen hem med Sicka å Liza till jobb.
Förkylningen är inget vidare, lever på nässpray å alvedon. Den som kom på nässprayet ska fanimej ha nobelpris eller nåt. Annars hade jag aldrig kunnat sova nånsin...
Mange är riktigt risig han oxå nu, så påsken verkar ligga illa till....buhuuu
Dags för en alvedonkur, en clementin å några liter vatten.

Fröken dagen till ära med röd kall näsa :)

image471



Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena...tråkigt med förkylning, men skönt vid havet..var också där igår och strosade. Läser en bok som heter Vince & Joy...en lovestory e det, lättsam och bra - behövs inte mycket tankeverksamhet där inte. Sköönt ibland! =) Ha en bra kväll!

2008-03-19 @ 19:20:55
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback