Lipat en skvätt...

Haha....fan va blödig (!!??!!) man är...
Precis kollat på svt:s Barnmorskorna, med viss blandad förtjusning faktiskt.
En del av mig skriker AAAAAAAALDRIG, NO WAY JOSÈEEE att jag tänker ligga där å känna mig "som om jag vore bunden mellan två tåg som kör åt varsitt håll"...
Den andra (mkt mindre) delen av mig just nu tänker på hur överväldigad pappan till ett av barnen blev....grät å nästan hulkade av lycka... mamman var väl för omtöcknad för å visa sin lycka gissar jag....fiiiiifan....
Men visst....de är små mirakel de där små blåa sakerna som huttas upp på magen efteråt :)

Lördag idag... inte gjort många knop såhär långt. Ska väl iofs inte göra så mkt fler mer än jobba ikväll å ev. gå ut å svira efteråt. Fan vet om jag kommer palla....
Samtidigt...det är EN helg av många å varför skulle inte JAG kunna partaja efter 9 timmars jobb om andra pallar? Mest att det är tråkigt att man inte kan ladda ordentligt innan då jag slutar 00 inatt.

Jaja....Liza är strax på intågande...ska ha lite fashionshow här hemma....så här lagom panikigt inför kvällen haha
Måste ju se till å käka lite innan....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Icka

Det känns inte som att sitta mellan 2 tåg!
Jag ska absolut göra om det! :-) Illamåendet under hela graviditeten var f-n värre!

2008-03-29 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback