Luktade vår ute!

Kom iväg å solade till slut....skönt! Plågades dock med dålig musik....att man inte kan få lov att stänga av musiken?? Det luktade underbart ute, VÅR!! Men med snö....förstås...

Fått en del pluggat....är som effektivast nu känner jag... saker börjar falla lite på plats iaf.
Ångrar att jag lovade att jobba imorrn, hade behövt va hemma å plugga :(

Har lagat nyttig (?) mat till lunch (+middag+lunch igen) som var jättegod. Dock stinker jag vitlök idag....kommer bli outhärdligt för mina kära spinningkamrater sen idag....haha



Kycklingfilé med massa kryddor jag inte ens kan uttala...haha... luktade lite pepparkaka i ugnen...
Bulgur kokad i buljong å med massa chilikrydda
Egengjord tzatziki, kalamataoliver, fetaost, cocktailtomater, avokado, ruccula....
Sen försökte jag mig på en liten specialare....haha...med tortillabröd, pesto/olivolja/vitlök/citron
Brödet svällde som fasiken i ugnen....men gott ble de!

Ska ta å packa träningsväskan....liza kommer om 20 min. Idag blir det spinning med Anna (enligt schemat iaf?)
Ska inviga skorna....goddamn it! :)

Packa å snart bege sig...Mange ska på AW ikväll....käka å bowla här på Olympia, så jag är home alone å ska plugga å mysa har jag tänkt....

Ciao

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar: jaa! : ) Man kunde ju välja till snodd nu om man ville ha : ) Skitbra och enkelt att beställa : ) Blir LÄTT en nästa år :D

2008-03-06 @ 13:20:54
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback