Min vanliga tur...

Imorse vaknade jag till liv å fick en riktig energikick! SOLEN sken :) Dock kände jag att kroppen kunde behöva vila liiite till, dumt å gå upp innan åtta när jag har sovmorron, right? (å har jobbat stängning oxå)
Solen skiner litegrann fortfarande när jag går upp, men nu när jag ska börja tänka på refrängen (åka till Lund) ska ni ju inte tro att nån sol skiner.... näe....nu REGNAR det igen. Å som fan oxå....

Ska åka å vara där en timme innan jag börjar, ska äta lite å läsa ett kompendium som jag ska passa på att köpa. Sen blir det intressant (hoppas jag) föreläsning om Förintelsens historia. Temakurs ett i den här kursen.

Måste hinna kila om post/bank idag å hämta ut min lön från Ä-holm som kommer på plusgiro....gah...palla?
Sånt ska ju liksom bara ramla in på kontot....

Har gått bra å jobba i helgen....inga större katastrofer alls. Inte ens nån mindre fadäs faktiskt.... Men JÖSSES vad jag är trött på mina jobbarhelger! :(

Ikväll tror jag att det ska bli spinning.... ensam dock för Lajzan jobbar. Diggar dock inte hennes pass ikväll....bara "tråkig" gammal 80-talsrock å position 3-spinn 90% av passet. Fantasi?? näe....

Jaha....börja tänka på refrängen som sagt...å leta upp mitt röda paraflax

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback