Ni vet väl...

...att idag ska man ta det piano å ha långtråkigt? Allt för att Jesse hade det boring back in the days....

Till å med här i lyan har det blivit lite påskkänsla, efter många om och men blev det iaf ett påskris med lite svarta fjädrar å vita pappers-tjofräser som jag gjort själv av sönderklippta kuvert...haha..
Allt i vårt hus görs jävligt halvhjärtat å light...mest för jag inte pallar göra ALLT själv.

Ska jobba 12-16 idag, sen får vi se vad som händer. Krassliga som vi är, är vi inte säkra på om vi ska umgås med andra i risk för å smitta. De övriga är väl i stugan, vilket jag oxå velat...OM det inte varit skitväder å man är lite suuuk.
Köpte Echinatex å zinktabletter igår iaf, får se om jag blir någe bättre. Är lite emot tabletter å att joxa i mig saker som jag egentligen knappt vet vad det är, men nu är jag ju redan besatt av nässpray....

Såg Sibel på tv4-morron, sjöng en riktigt bra låt...får se om man kan hitta den kanske...

Näe... äta upp resten av frullen....får bli en stor brunch idag så man står sig över lunchtimmarna på jobb. Mkt kaffe blir det...hehe

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!!!!

(å kom nu ihåg att ha tråkigt....haha)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback